fredag, november 21, 2008

Godkväll, trevlig helg!

Nu är våran tredagars medlemskurs med IF Metall över, och jag är nog 10 kilo tyngre än i tisdags! Det har varit tre riktigt lärorika och sporrande dagar, och man har med sig en och annan tankeställare hem. Jag har rätt lätt för att engagera mig, så även när det gäller fackliga frågor, därför har jag anmält mig som intresserad av att jobba med fackliga frågor på lokal nivå. Få se om det månne blir ungdomskommittén man hamnar i, den som lever får se. Svartfötterna på Polaris ligger då risigt till!

Alldeles strax kommer Darling hem, då ska jag duka fram grillad kyckling och sallad till middag, sen får vi se vad som händer. Antingen stannar vi hemma och har myskväll, och åker till Bredsel imorgon f.m, eller så drar vi till Bredsel direkt efter krubb. Imorgonkväll blir det iaf Western Farm med en del av våra kära vänner, ska bli grymt kul! Förlåt Sandra, men jag är inte så pepp som jag borde vara, fördrack mig nog förra helgen..Ska nog återfinna gnistan efter ett par glas vin! ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar