fredag, november 07, 2008

Det här med energitjuvar

För tillfället har jag allt för gott om energitjuvar omkring mig, och vi snackar inte gamla vitvaror. Människor som är så sjukt negativa i alla situationer, som klagar, gnäller och beter sig som att allt är skit hela tiden. Stämningen runt dessa bovar sjunker, och tillsist börjar ens eget humör att sjunka och bli riktigt kasst. Behöver man inte all positiv energi som man kan få under dessa kalla och mörka månader?

Nu har jag listat ut någotsånär vilka människor som snor viktig energi, och nu skiter jag fullkomligt i dessa människors dåliga humör. Jag är glad, och inte fasiken ska någon ta det ifrån mig. En nyladdad MP3, ett strålande humör och härliga planer för helgen, nog ska den här arbetsdagen flyta förbi i ett strålande tempo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar