söndag, oktober 26, 2008

Pigg&glad

Kan man inte få ställa tillbaka klockan varje lördagnatt? Jag älskar att vakna tidigt och vara pigg, ligga och planera dagen, läsa senaste Glamour och må skönt med en varm, sovande Darling vid min sida.

Idag siktar jag på promenad efter frukost, en uppiggande dusch, tripp till Step-In för att köpa träningskort, garderobsstädning och kanske en sväng till Storheden för att fylla skafferi/kyl/frys. Ett bad med Lush's mask of magnaminty i fejjan och lite SATC ikväll så har jag en perfekt, avkopplande söndag bakom mig, redo för att möta ännu en vecka.

Det här med träningskort ja, nu ska jag göra slag i saken. Efter att ha surat i snart fyra månader över att inte kunna gå på Jessica's A3:or och Maria's Afro så ska jag ge Step-In en chans..Kanske blir det första passet redan idag, och i sådana fall blir det antingen Bodyjam eller Bodystep, båda två helt nya pass för mig. Dax att göra det bästa av situationen och komma igång med träningen och få lite extra energi i den hösttrötta kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar