torsdag, oktober 16, 2008

Jag är en junkie

Det händer väldigt lätt att jag blir fast i olika saker och konsumerar/gör/använder dessa knäppt ofta. Hetast just nu;

-Palmolive tvål
Jag tvättar händerna med underbar oliv, mandelolja och honung&mjölk, händerna blir rena, lena och luktar ju så fruktansvärt gott! Nackdelen är att man får händer torra som fnöske..

-Rödbetor
Inlagda, stekta, ugnsrostade med fetaost..yummie yummie in my tummie! Nu har jag blivit en van rödbetsätare och blir inte panikslagen som jag blev första gången när kisset var rödrosa..haha

-Lyxiga grejer i badet
Tack underbara Sandra&Carro som gav mig ett jättelyxigt chokladbadskum i födelsedagspresent..jag vill ligga i blöt hela kvällarna! Lush's hundratals olika badbomber ger samma effekt, gärna med deras Magnaminty Facemask i ansiktet, eller en Ocean Scrub efteråt. Body Shop's coconut bodywash får mig att dofta som en karamell, Mango Whip Bodylotion gör mig len, Almond handcream gör händerna fina efter allt Palmolive, Olive shampoo&conditioner gör håret lent och fint och som pricken över i:et så blir fötterna gossiga av Peppermint Footlotion..AAAAH

1 kommentar:

  1. Anonym18:55

    palmolive har en ny "doft" med lime extract! prefekt mot illa luktande lök och fisk händer =) prefekt!!

    SvaraRadera