söndag, september 07, 2008

Så cleant

Dom senaste dagarna har jag varit Bree. Det har tvättats, städats (putsats och fejats t.o.m), dammtorkats, piffats, strykits, nålats, vattnats, sorterats, promenerats, sprungits, lagats mat och gjort allmän reda här hemma. Men nu kommer det värsta; två kvällar i rad har jag läst en bok från bibblan som heter "Enkla knep för ett fläckfritt hem". Där går fan gränsen, jag behöver få en fet smäll NU om jag inte ska bli en sinnessjuk städtant snart. Kanske jag ska satsa på er karriär som lokalvårdare för att få utlopp för min städmani? Nåväl, jag tror och hoppas att den är tillfällig, men jag vågar banne mig inte göra något vuxenpoängstest när jag är i det här skicket. Tur att Darling kommer hem ikväll och stökar ner lite ;)

1 kommentar:

  1. Anonym18:28

    på torsdag kan filip hjälpa dig lite, han dregglar gode så bra så det blir som nyskurat:)

    SvaraRadera