fredag, september 05, 2008

Lugnagatan 10 Sävast

Landat i lugnet nu. Har just vinkat adjö till Darling som ska ut i skogen tidigt imorgon och jaga mat, heja älskling! Sitter och lyssnar på Melissa Horn och stökar med alla prylar som tycks ha spridit sig runt om i hela datarummet (lustigt, eftersom den enda möbel som finns här är ett litet databord). Imorgon ska jag ta itu med det som är kvar i trädgården (som går att fixas utan ett trollspö med tillhörande fe), sortera på hyllorna i tvättstugan och börja med operation klädkammare. Har en känsla av att jag kommer ha häcken full hela helgen, och om jag mot all förmodan skulle få en sekund eller två över så har jag lånat fyra böcker på biblo och grävt fram lite underbart badskum..sen står ju faktiskt springskorna i garderoben även om jag blundat för dem de senaste veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar