lördag, juli 05, 2008

Ordinary day

Även fast jag längtar som en tok tills vi får börja flytta in i huset så kan jag inte klaga på vår nuvarande boendesituation. Mamma Stråmo lagar underbart god mat, det sköna lugnet som finns i Bredsel går inte att finna någon annanstans i hela världen, och det är så sjukt nära till alla fina människor som man vill umgås med. Visst skulle det vara underbart att köpa hus här i krokarna istället för Sävast, men jag orkar inte med detta jäkla pendlande, inte som livet ser ut nu iallafall. Under den gågna veckan har vi hunnit med massor av bus, en och annan löprunda, grillkväll hos familjen Hedman/Pettersson, stafettkubb (grymt kul!) och massor av mys.

Nu är vi hos svåger Jocke och hälsar på, perfekt om du frågar mig eftersom Crille vill spela tvspel och då kan jag sitta vid datorn utan sura miner ;) Ikväll blir det grillfest hos Simon&Carro, jag har stora förhoppningar om en lyckad kväll!

1 kommentar:

  1. Kul med ett nytt hus! Visst är det jobbigt att pendla - helst skall man bo på gångavstånd från jobbet!

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera