måndag, maj 05, 2008

I got things to do

Ni kan med all rätt tro att jag har häcken full! Två dygn och en kväll kvar innan avresa till Milano, och jag har inte hunnit vaxa benen, växla pengar, införskaffa flourskölj, tvätta, ladda kameran och MP3:n, packa eller motionerat mina två obligatoriska pass. Jag har däremot hunnit få till ett par snitsiga brillor, skrivit kontrakt på huset, plockat fram alla kläder som ska med utom de som ligger i tvätten, sytt fast knapparna på mässkavajen ordentligt, fått luggen klippt och ätit korv&makaroner.

Nästa göromål får bli en löprunda, kanske hjälper det till att stressa ner lilla kroppen. Snart pyser det ånga ur mina öron!

1 kommentar:

  1. Jooo, kom på en grej som jag glömt bort. Du skrev i min blogg för lääängesedan att du tyckte vi skulle ta en fika nångång när jag är i stan. Såklart tycker jag vi kan göra det, är ju dit titt som tätt :D
    Är hemskt glömsk alltså :P
    Ha det bra i Milano.
    Kram

    SvaraRadera