torsdag, mars 27, 2008

Skrytbloggen

Hejuda mig så duktig jag varit idag! Skrev en sån där rolig lista innan jag åkte på jobbet (-Städa här - Städa där), och jag har minsann hunnit med allt! Det har dammtorkats, dammsugits, skurats, budats på hus, städats kylskåp, busats med Irisen, plockats iordning i hallgarderoberna (irriterande att jag avslutar varje adjektiv med -ts va?) och åkts skidor i Måttsund.

Längst ner på listan stod det även "köp godis", som skulle fungera som någon slags motivation, men nu när jag är färdig med allt annat så är jag inte ens sugen! Tror att det är överkonsumtionen vid påsk som gjort susen, fr.o.m måndag ska jag nog ta en paus från karrat igen. Kan ju inte göra mer skada än nytta iallafall!

Nu-thékopp, vika tvätt och sen hoppa i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar