lördag, februari 23, 2008

Den här melodifestivalen

BWO-Lay your love on me
Min favorit! Skickar vi Rolinski&co så vinner vi hela skiten!
TILL FINAL

Mickey Huskic-Izdajice
Vad säga? Crap! Intetsägande!

Frida feat. Headline-Upp o hoppa
Vad fan hade hon på sig? Dålig var hon också.

Thérèse Andersson-When you need me
Kanske hon skulle ta och begränsa operasjungandet till duschen, och sy ihop klänningen lite så vi slipper se hela paketet.
ANDRA CHANSEN

Patrik Isaksson & Bandet-Under mitt tunna skinn
Kul att se Patrik Isaksson i en frisyr! Tråkigt bara att han såg ut som en kort&knubbig Anders Lundin.
TILL FINAL

Caracola-Smiling in love
Uuuh, låt mina stackars öron slippa, tjejen i grönt var ju värdelös. Massproducerad äckeldålig pop, lär spelas flitigt hos alla tjejer som går i fjärde klass.
ANDRA CHANSEN

Ainbusk-Jag saknar dig ibland
Fyra laxrosa gotländska tanter som kan hålla sig hemma bland raukarna

Eskobar-Hallelujah new world
Vad fan sysslade Eskobar med?!? Dom är, förlåt, VAR ju bra, var dom fulla eller? Stor besvikelse!

Tacka vet jag Kebabpizza Slivovitza!

2 kommentarer:

  1. Anonym10:59

    kul att du är tillbaka :) ska helt klart komma förbi och hälsa på er nån gång framöver :)

    SvaraRadera
  2. ge dej hanna! frida va ju klart bäst av alla dom där andra fjantarna :D o BWO tycker jag dom kan skicka rakt ned i skittunnan.. fy fan så kasst :P

    SvaraRadera