lördag, januari 05, 2008

Förra Årets

Mest underskattade maträtt: prinskorv
Underbaraste ögonblick: näst sista dagen i Paris. Solen sken, jag satt på trappan framför Sacre Coeur och hade Darling vid min sida. Vi tittade ut över en så otroligt vacker stad och bara..älskade varandra!
Absoluta modemåste: ett ord: KLÄNNING
Favoritpryl: antingen kameran eller MP3:n
Roligaste nyhet: Sandra&Johns bäbis! Snart är det dax!
Jobbigaste helg: flytthelgen i november, vet inte om jag någonsin varit så svettig och ledbruten i hela mitt liv. Tre trappor utan hiss!
Bästa träningsögonblick: när jag och Elina korsade mållinjen för Vårruset, där snackar vi lycka och tillfredsställelse
Musikupplevelse: Sahara Hotnights på PDOL & Lisa Miskovsky på Facefront (tätt följda av The Sounds&Mando Diao(också PDOL) och Sophie Zelmani på Kulturens hus)
Utmaning: hopprepstävlingen hemma hos familjen Stråmo. Jag vann!
Favoritmänniska: farfar som fyllde nittio och var sådär gulligt virrig som bara han kan vara
"Om jag vore": en dvärgamster. Iris rymde ur buren och vi vände upp&ned på hela lägenheten
Bästa citat: Patriks "hellre tjock och lycklig än mager och bedrövad" är svårt att klå
HOORAY!: Skatteåterbäring på 8294 riksdaler(!)
Bakverk: Den underbara After Eight-tårtan!
Titel:"Den nya generationens pensionärer", tack för den mormor
Favoritserie: Grays&D.H
Test: Vuxenpoängstestet (lika kul fortfarande)
Skoköp: helt klart mina gummistövlar, Viking Retro Flower
Semesterdag: heldagen på Liseberg. OJ, vad jag skrattade åt höjdrädda Darling
Bästa fest: Hela PDOL och kräft/surströmmingfesten med jobbet
Tillbaka till beroendet: i början av September började jag äta godis igen. 1 november gav jag upp och slutade igen. Julafton fick bli min andra nystart, hittills jag har hållit beroendet i shack
Myskvällar: tillbringades hos Palina. Det var vin, det var Baja päron, det var Pavarotti, det var Nintendo Wii och life was goood
Byggnation: pepparkakshöghuset!
Låt som gör att rumpan inte kan sitta still: Dora Steins-Stay (you don't have to go), Mando Diao-ode to ocrasy, Oh Laura-It ain't enough och så många, många fler
Bild: går inte ens att välja, 2007 har ju varit ett otroligt fotoår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar