torsdag, januari 03, 2008

En trevlig, om än snorig, dag.

Vaknade 05:00. Det kändes som att jag svalt en näve rakblad, som att hjärnan var inbäddad i snor och som att någon placerat en atombomb i mina bihålor och hotade att detonera den inom kort. Efter ett moget övervägande så landade jag i sängen igen kring 05:45, och steg inte upp förrän cirkus 10:30. Det var skönt!

Eftersom vi ska bort i helgen, så var jag illa tvungen att hämta ut Darlings Guitar Hero 3 idag, annars hade min reservation gått vidare till någon annan. Inte tråkigt må jag säga, det har aldrig varit så roligt att vara hemma sjuk. Vi turas om att rocka mellan snytpauserna och snart ska jag bjuda på en runda nässpray.

Dessutom så gjorde jag ett riktigt fynd idag. Jag har varit i behov av ett par nya jeans väldigt länge nu, men orkade inte slåss över två ben i denim med hundra tusen andra primitiva varelser på mellandagsrean. Förstå så glad jag blev när jag på Acnes hemsida hittade ett par Hep Matrix för endast 650 riksdaler! Halleluja för internetshopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar