lördag, december 15, 2007

Sportfiske i december

Imorse klev jag upp 06:45 för att julmysa lite, käka julig frukost och kolla på Leilas jul var tanken. Så blev det inte riktigt! När jag tänt granen&julstjärnorna, slängt ett getöga på pepparkakshuset och gjort färdigt mitt kanelthé med tillhörande leverpastej&rödbetssalladsmackor så slog jag mig ner i soffan. På med tv4+, men inte var det det någon julstämning där inte..det var FiskeDrag! Så min julmysiga morgon fick börja med lite sportfiske och drömmar om ljusa sommarnätter med ett spö i handen, så härligt! Bara nio dagar kvar till julafton idag, så fisket får vänta åtminstonde (eller heter det åtminstone?!?) till i vår när solen tinat fram.

Idag blir det först mysmorgon här hemma, sen drar vi till Kåbban, och efter det vidare till Kronogård där det blir fest med Darlings kompisar. Imorgon ska väl Darling vara bakis, och jag gå på morgonpromenad ute i det vackra vinterlandet ;D Pappa fyller år också! Så tårta blir det garanterat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar