torsdag, november 08, 2007

ÄNTLIGEN!

Nu har jag tjatat om snö, julstämning (och allt det där som hör till) så att Darling har fått sår i öronen. NEJ, han vill inte hjälpa mig julpynta ("-Bara liiiiite?"), NEJ, han vill inte julbaka med mig (inte ens pepparkakor!), MEN, han vill däremot, precis som jag, hinka litervis med glögg. Så det gör vi! 1-0 till mig.

Så var det ju det här med snön. I Sävast (på jobbet) så har det funnits snö flera gånger, men jag har inte sett en enda ynklig flinga här i Luleå (de få som kommit har jag missat), men nu kan ni (och jag för den delen) se på fan! Alltid lika trevligt att stiga upp när marken är vit och fluffig och flingorna yr i luften. Ett bildbevis kändes nödvändigt, och som vanligt får ni äran att ursäkta den obefintliga kvallan. Nu ska jag väcka Darling&åka på jobbet. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar