onsdag, oktober 31, 2007

Killing time with sword

Det är riktigt mörkt då jag släpar mig ur sängen på morgonen, ett tänt litet ljus på frukostbordet jagar bort det tunga och gör att det blir lättare att le och piggna till. När jag promenerar in på fabriken med raska steg är det mörkt, men nya jobbarkompis Sofia&det gamla gänget gör det lättare att inte svära&förbanna allt som har med det här jobbet att göra. När man kämpat sig genom 9 timmar med pillande på glasögonen och kliver ut med ett leende på läpparna så är det..mörkt. Den här årstiden är jobbig som fan, eftersom jag är ett stort fan av solen. Tur att jag har Darling, gymmet, alla söta vänner och snart en ny lägga att pyssla i som gör det lättare att fokusera på dom få solstrålar vi får under dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar