torsdag, oktober 25, 2007

Dagens humor

Tänk er följande;

Jag är klädd i en klänning/tunika som slutar strax nedanför rumpan, har grovstickade strumpbyxor men kände mig ändå rätt naken. Så innan vi drog ut på stan för att tillbringa en helvetes massa tid i provhyttar så tog jag på mig ett par shorts ovanpå strumpbyxorna. Känns riktigt bekvämt och helt okej.

Efter X antal butiker där inga svarta jeans som satt som ett smäck hittades, skulle vi stressa iväg till Lulebo för att skriva på ett kontrakt. Jag känner mig grymt iaktagen, men tänker inte vidare på det, tills jag tittar ner, och se på fan. "-Jag har glömt shortsen någonstans!" Varpå jag, Darling och min halvt flashade stjärt sprang vidare och hittade shortsen i en provhytt på MQ.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:07

    haha, det var roligt! Din stackare!

    SvaraRadera
  2. Anonym10:53

    hahaaa :P vilken historia :)
    Du är utmanad föresten :P

    SvaraRadera