tisdag, september 04, 2007

Hej Idol

Liksom så många andra i det avlånga landet Sverige så har jag en hatkärlek till Idol. Uppstarten är bäst, när det är så många som står som fån framför juryn och gör bort sig totalt. Skadeglädje ÄR den enda sanna glädjen! Mitten är trist som fan, och i slutet så ser jag kanske något avsnitt om teven står på och jag inte har något bättre för mig.

Bäst o fjol var min förutsägelse- så fort jag såg Markus Fagervall skymta förbi i rutan så jag åt Darlings mamma "-Han vinner! Han är så jäkla grym!" Vem vann? Markus Fagervall..! Ring-ring tjejen var också rätt bra, henne skrattade vi åt många gånger.. Nu blir det att slänga sig i soffan igen, vill inte missa en endaste sekund.

2 kommentarer:

  1. Anonym22:02

    Idol är ju som roligaste när folk är som sämst!! Idag fick vi oss verkligen ett gott skratt eller hur :P

    SvaraRadera
  2. Haha, jo det fick vi, och jag har höga förhoppningar om vad kvällen ska bjuda på :D

    SvaraRadera