torsdag, maj 10, 2007

Vuxen?

Jag och Erik roar oss med vuxenpoängstest, och för mig går det sådär, det beror på hur man ser det..Han hamnade någorlunda sanningsenligt kring 21, medans jag landade betydligt högre.

Din ålder borde vara 39.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.

Strö salt i såren bara, för att jag är tight med mitt ICA-kort och sätter upp snäsiga lappar i trapphuset. Inte konstigt att jag tycker det är varmt idag, jag borde ju närma mig klimakteriet och allt som hör till. Dax att beställa kista.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:58

    Hehehe, min vuxenålder borde vara 35,2 år....stämmer ju inte ett dugg. Får ju höra att man är lite barnslig mellanåt..../GL

    SvaraRadera
  2. Anonym09:28

    hej gumman var inte orolig över din nya ålder på 39.6 en annan blev 44.9! Hjälp!!!

    SvaraRadera