tisdag, mars 20, 2007

Give me them flashbacks

Vi lever! Och frodas, särskilt Darling som bosatt sig på soffan med sin sin onda och blåsvarta armbåge. Inte så lite skönt dock att ha en hemmaman, maten på bordet och snyggt i läggan, kanske jag puttar honom från balkongen (och hoppas att han landar lagomt hårt) när sjukskrivningen tar slut?

Nyss hemkommen från gymmet och aerobics ska jag dricka ett glas Proviva blåbär (flashbacks till lågstadiet-Lilla Vasaloppet och blåbärssoppa!) och vänta på att de desperata husfruarna ska dyka upp i rutan. Veckans höjdpunkt!

2 kommentarer:

  1. Anonym08:56

    Hanna! Jag vet it hur jag ska ta mej till lule, är du säker på att inga mer pitebrudar ska dit? Jag försökte få tag i frida men inget svar :/

    Jag är ju pepp!!

    SvaraRadera
  2. Jag har bjudit Frida och Marie från Piteå, ingen av dom har svarat om dom ska komma eller inte..Hoppas att du tar dig! Kring sju hade vi tänkt starta upp.

    SvaraRadera