torsdag, februari 01, 2007

No more should, could or would

En liten (med betoning på liten) paus i bloggandet var skönt. Istället har jag känt lugnet, lyssnat på otaliga minuter bra musik, svettats som en gris på gymmet och omgett mig med människor som får mig att må bra. Sånt behövs vekligen ibland, ladda batterierna och släppa alla måsten..Bortsett från jobbet förstås. Där går det dessutom riktigt bra, och jag trivs verkligen för typ..första gången sen jag började. Alla tjuriga tanter tycks tycks ha blivit lite muntrare, allt flyter på rätt bra och dagarna känns inte sådär ruskigt långa längre. Har kört stenhårt på en positiv vecka, och hittills har det rullat på fint. Allt blir så jäkla mycket roligare med ett leende på läpparna istället för högljudda suckar och frustningar..Även om man ibland vill skrika rätt ut och och krypa in i ett hörn.

Love is all around, och det ger mig tonvis med positiv energi. Jag älskar att se alla dessa lyckliga, leende och förälskade människor. Hold more hands!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar