fredag, december 15, 2006

Min mamma- a true entertainer

Idag sa min mamma en så otroligt rolig sak, som jag bara måste dela med mig av. Tänk er följande: Jag, Darling, mamma och pappa befinner oss i bilen för att åka och kolla på julmarknad. Helt plötsligt säger mamma;

"-OJ! Nu kom jag på vad jag har i handsken! Jo, det var såhär, att jag var till Signe och skulle handla idag, lite senare än vanligt, kring halv två ungefär. Då sa hon att jag inte hade varit upp på luciafika i onsdags, så då skulle jag få en lussebulla idag istället. Vi gick upp för att fika, och när hon höll fram påsen med bullar, så tog jag en. Den var som..MINST FYRA av mina! Jag åt, och åt, och åt, men den tog aldrig slut! Så när en kund kom och hon gick ner till affären, då stoppade jag den lilla biten som var kvar i handsken..Man kan ju inte slänga bort! Och nu har jag fullt med smulor under naglarna!"

HAHA, Jag, Darling och pappa skrattade så att vi nästan kissade ner oss! Men om någon som läser det här mot all förmodan skulle känna min mamma, så får ni ABSOLUT inte berätta eller fråga något om lussebullen i vanten..För när jag sa att jag skulle skriva det på bloggen, så sa hon att om jag gjorde det, skulle jag bli utan julklappar. Och jag behöver verkligen en ny dammsugare. Tack.

1 kommentar: