tisdag, november 07, 2006

Sjukling

G0dmorgon säger jag. Nyuppstigen! Har blivit offer för en gudförbannad förkylning, och är verkligen inte nöjd. Igår blev det hemfärd efter halva arbetsdagen, och idag steg jag inte ens upp. Mest slitet känns det eftersom huvudet känns som en stor, seg klump med avsaknad av något som skulle kunna kallas hjärna, och att det blir ofrivilligt gym-skolkeri för min del. Jag vill träna, lyckas ta mig de 5 kilometrarna på löpbandet på en tid under 31.17, och stretcha riktigt hårt så att musklerna vill släppa sina fästen och ge upp. Wouldn't it be nice?

Dock så har jag något att vara lycklig åt, det är nämligen inte jag som ligger här och spikar tak i halv snöstorm;


HAHA! Nu ska jag diska min filtallrik och hoppa i duschen, sen kolla in snygg höstkappa på vilda webben och drömma om den tjusiga fruktskålen jag hittade igår. Vill, vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar