lördag, oktober 28, 2006

Lördag

Bilresan ner var något av det roligaste jag varit med om. Vengaboys i Hästveda, raggmunkar på snabbt och gott gjorde det hela ännu lite roligare. Tappra med trötta så tillbringade vi kvällen i soffan. Imorse kom syster med Cassandra innan 8, och jag klev muntert upp och busade med barnen. Vi käkade frukost, och gick ut på gården och levde rövare. Benjamin jagade mullvadar och sjöng "dödamullvadarsången" som något i stil med "-KLAPPA ÄNGLAR, KLAPPA ÄNGLAR, KLAPPA ÄNGLAAAAAAAAAR!" Vi skrattade så vi skrek, och sen drog jag, Darling, Jenny och Benjamin på simskola. Han var riktigt duktig den lilla pricken! Efter äventyr i Hässleholm så drog vi hemåt och käkade lunch, sen blev det taktikvila. Nyvakna nu, och siktar på duschen. Alla andra har hunnit starta upp, men jag känner mig lite seg och efter. Löser sig nog! Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar