tisdag, juli 18, 2006

Jag, jag, jag.

Drar en liten ripoff på Silverfisken och kör en 50 saker om mig;

1. Har ont i huvudet.
2. Är en jäkel på att baka glutenfria, men ack så fluffiga, mockarutor.
3. Håller på att ladda ner massor av skitbra låtar med Artic Monkeys.
4. Äter chips (som vanligt; tills jag blir illamående och ber Darling kasta resten av påsen. Suck).
5. Är förtjust i att köra bil. Särskilt Darling's nya A4.
6. Tror inte att något av mina tidigare förhållanden ändå skulle ha hållt tills nu, även om de tog slut av lite hrm..tråkiga orsaker.
7. Saknar best friend, får abstinens över tanken att vi inte kommer ses en gång om dagen någonsin mer.
8. Har provat Arne Hägerfors glasögon.
9. Har X antal räkningar att betala, men ett tomt konto.
10. Borde göra lite manikyr, men det känns onödigt med tanke på att allt blir pannkaka på jobbet imorgon ändå.
11. Har ätit formfranska idag. Till frukost, lunch, middag.
12. Äger ett danskt paraply.
13. Är sambo.
14. Har 17 par skor ute i hallen..
15. ..vilket nästan blir 6 ggr fler än vad Darling har.
16. Har gått hos sjukgymnast, arbetsterapeut och psykolog.
17. Gör nu min sjukgymnastik ordentligt 2 ggr/dagen.
18. Mina händer luktar diesel.
19. Kallar pojkvännen för Prinsen.
20. Flyttar 1 September.
21. Har aldrig kommit riktigt överens med min..hrm, kära mamma.
22. Är helt såld på Desperate Housewifes.
23. Gjorde 2 fynd på Ica Maxi, Östersund i lördags; A decade of Dreams-Sophie Zelmani och Mossvikenfruarna-Emma Hamberg.
24. Är glutenintolerant.
25. Älskar att grilla korv.
26. Har varit otrogen (skyller på att jag var ännu yngre och ännu dummare).
27. Avskyr kaffe.
28. Ska ut på älgjakt i höst med Darlings pappa.
29. Vill jäkligt gärna kolla Winnerbäck imorgon, men har inte råd.
30. Väntar på att Darling ska komma hem..och vips kom han genom dörren.
31. Har varit på mönstring, men dög inte.
32. Åker snowboard och slalom.
33. Köpte ett par fina jeans på rea igår. Riktigt fynd.
34. Fick just en puss.
35. Älskar kött.
36. Äter inte godis.
37. Pendlar 20 mil om dagen till jobbet.
38. Har på senaste tiden blivit helt såld på Läkerol.
39. Växte upp i en by med mindre än 100 invånare.
40. Skrev 1,0 på högskoleprovet. I förrfjol.
41. Kan vara världens jäkla gnällspik när jag är hungrig/trött/har ont/är allmänt tjurig.
42. Gillar att sola och bada.
43. Kramas väldigt gärna.
44. Kallas Hanis av lillebror och Hajja av pappa.
45. Är busig.
46. Sover bäst med Darling tätt bakom ryggen.
47. Tycker om att handla mat.
48. Tror på evig kärlek, men inte på Gud.
49. Är förtjust i Magnum Double Caramell.
50. Ska kittla Darling. Nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar