fredag, juni 23, 2006

Midsummer!

Gårdagskvällen var nice. Jag fick bilkörartarmen mättad, och skrattade nästan hela kvällen. Darling kom på att vi skulle åka till Luleå och åka lite karuseller (vilka fanns uppställda i södra hamn), och Grönöga hakade på. Gossarna påstod att de inte varit rädda alls under vår bilfärd, men det vette rackarns om jag tror på. Kul att köra lite stadskörning, och skönt att det inte var så mycket trafik. Karusellerna var hysteriskt roliga, älskar att åka karusell. Den roligaste bangade dock Darling på, men jag fick med mig Grönöga. Färden hem gick fint även den, men när vi kom hem blev det sängen och sussa.

Nu håller vi på att fixa oss lite, ska snat springa och handla- sen dra upp mot Jäkna (som ligger här). Hoppas på vackert väder, och en trevlig midsommar för er andra också!

1 kommentar:

  1. hanna, vad har du gjort i jäkna? :O :O där har vi ju våran stuga. jag som trodde det bara var jag som visste vart det låg. haha

    SvaraRadera